a
  >  Regulamin sklepu

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Baby Project

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną przez Właściciela Sklepu za pośrednictwem internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu.

1.2. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym https://zaprojektujwyprawke.pl prowadzony jest przez Łukasza Odrzywołek  prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Ł.O. Łukasz Odrzywołek wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres siedziby firmy, oraz adres do doręczeń: ul. Porfirowa 51, 32-067 Zalas, NIP 5130173500, REGON 389935960, adres poczty elektronicznej: biuro@zaprojektujwyprawke.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 608072497.

1.3. Definicje

SKLEP- Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://zaprojektujwyprawkę.pl

REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.

KONSUMENT –osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

SPRZEDAWCA- Łukasz Odrzywołek prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Ł.O. Łukasz Odrzywołek wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadającą: adres siedziby firmy, oraz adres do doręczeń: ul. Porfirowa 51, 32-067 Zalas, NIP 5130173500, REGON 389935960

DZIEŃ ROBOCZY-  jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.

NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od Usługodawcy cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.

PRODUKT – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.

1.4. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z klientem.

1.5. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez klienta w toku składania zamówienia poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu.

1.6. Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych.

 

2. Zamówienia

2.1. Zamówienia można składać w następujący sposób:

Poprzez formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu,

Poprzez FB Sklepu internetowego w wiadomości prywatnej

2.2.  Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez klienta danych pozwalających na weryfikację klienta i odbiorcy. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia mailowo.

2.3. Dla obu stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu, znajdujące się przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin realizacji – liczony od momentu otrzymania wpłaty lub od momentu wpłynięcia zamówienia w przypadku wyboru dostawy za pobraniem.

2.4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.

 

3. Płatności

3.1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Formy płatności i jest to opcja przelewu tradycyjnego.

3.2. Ceny przesyłek określone są w cenniku dostawy.

3.3 Warunkiem wydania towaru jest zapłata za zakupione produkty oraz za przesyłkę.

 

4. Wysyłka towaru

4.1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.

4.2. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub udostępnia do odbioru przez klienta w siedzibie firmy po uprzednim opłaceniu zamówienia.

4.3. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta –Produkt będzie gotowy do odbioru osobistego, lub do wysłania w terminie do 10 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania zamówienia podano inny termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę.

4.4. Termin realizacji zamówienia jest liczony od momentu otrzymania wpłaty (uznania płatności na rachunku rozliczeniowym Sprzedawcy) za złożone zamówienie lub od momentu wpłynięcia zamówienia w przypadku wyboru dostawy za pobraniem.

 

5. Reklamacje

5.1.  W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na swój koszt, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.

5.2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania towaru zgłoszonego do reklamacji.

5.3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

5.4. Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

5.5. Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechanicznie powstałe w wyniku długotrwałego użytkowania produktu, nie wynikające z wad produktu.

 

6. Prawo odstąpienia od umowy

6.1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. klient będący Konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

6.2. Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

6.3. W razie skutecznego odstąpienia od umowy sprzedaży, umowa jest uważana za niezawartą. Klient zobowiązany jest do zwrotu zakupionego towaru, niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni.

6.4. W terminie 14 dni od odstąpienia przez klienta od umowy Właściciel Sklepu zwraca klientowi zapłaconą kwotę pomniejszoną o koszt wysyłki.

6.5.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

6.6. Zwrotowi ani wymianie nie podlegają produkty personalizowane i szyte na indywidualne zamówienie klienta, w ich przypadku zwroty nie są realizowane.

 

7. Ochrona prywatności

7.1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Właściciel Sklepu. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w zakresie i w oparciu o zasady wskazane w polityce prywatności opublikowanej na stronach Sklepu Internetowego. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Usługodawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.

7.2. Dane osobowe przekazane Właścicielowi Sklepu podawane są dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych danych uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia klienta.

7.3. Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo – promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.

7.4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.

 

8. Wejście w życie i zmiany Regulaminu

8.1. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

8.2. Niniejszy Regulamin może zostać zmieniony, a informacja o zmianach Regulaminu zostanie przesłana klientom na adres email wskazany w zamówieniu na 14 dni przed wejściem w życie zmienionego Regulaminu.

8.3. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Właściciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez klienta.

8.4 W razie, gdy klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Właściciela Sklepu w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.

Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy
0
preloader